Често задавани въпроси

  • Как мога да направя резервация? – Можете да се свържете с нас на телефон +359 876 004 960 (WhatsApp & Viber), по и-мейл marketing@bsagency.bg или в контактната форма на сайтовете ни. Ще се радваме да отговорим на Вашите запитвания!
  • В колко часа е настаняването / освобождаването в хотела? – Настаняването в хотела започва след 14:00ч, а освобождаването на стаите последният ден е до 12:00ч.
  • Има ли денонощно обслужване на рецепция? – Да, рецепцията на хотела е на разположение 24/7.
  • Има ли Wi-Fi в хотела? – Да, във всички стаи и общи части има безплатен Wi-Fi интернет. Парола за достъп ще получите на рецепция.
  • Има ли паркинг в хотела? – Хотелът разполага със собствен паркинг, който е с лимитиран брой места и без предварителна резервация. Тази услуга се заплаща допълнително при настаняване – 15 BGN / ден.
  • Какъв е типа на изхранването? – Хотелът предлага настаняване на база All-Inclusive с включено изхранване и напитки в ресторант, лоби бар и бар до басейна.
  • Какво включва All-inclusive менюто? – All-Inclusive офертата ни включва разнообразно меню за закуска, обяд, вечеря и следобедна закуска, сервирани на блок маса. Местни алкохолни и безалкохолни напитки, топли напитки и вода.
  • Всички услуги в хотела ли са включени в цената? – Не, имаме услуги, които се заплащат допълнително, при желание за ползване от госта : паркинг, развлекателни игри в игралната ни зала, вносни алкохолни и безалкохолни напитки на Лоби бар, масажи.
  • Възможно ли е организирането на трансфер? – Имате нужда от трансфер до или от хотела? Ние можем да Ви съдействаме с изпращането на оферта и организирането му. Свържете се с нас през контактната форма или на WhatsApp+Viber номер +359 876 004 960.
  • Водата в басейна отоплява ли се? – Хотелът разполага с външен неотопляем басейн с шезлонги и чадъри.
  • Има ли сейф в стаята? – В стаите на хотела няма. Сейф може да наемете на рецепция, срещу допълнително заплащане 5 BGN / ден.
  • Има ли хладилник в стаята? – Не, стаите разполагат с незареден мини бар, който охлажда поставените в него напитки.
  • Предлагате ли бебешки кошари? – Да, предоставяме безплатно бебешки кошари. Моля, ако желаете да ползвате, заявете предварително.
  • Мога ли да заявя допълнителни желания по резервацията ми? – Ако имате предпочитания за настаняване на по-нисък или висок етаж, конкретен номер на стая или гледка от нея, моля да ги споделите с нас предварително. Ние не можем да ги гарантираме, но ще направим всичко възможно да отговорим на тях.
  • Приемате ли домашни любимци? – Обичаме животните и знаем, че те са важна част от вашето семейство. Можем да приемем домашни любимци с тегло до 5кг и изградени хигиенни навици, срещу допълнително заплащане 15 BGN / ден.
  • Предлагате ли подаръчни ваучери? – Ако желаете да изненадате ваш близък, ще се радваме да ви съдействаме и заедно да изберем перфектният подарък!

Защо да резервирате директно?

Става бързо, лесно и удобно!
Получавате гарантирано най-добрата оферта!

Получавате безплатен ъпгрейд на типа стая / според възможността на хотела в избраният период

Получавате безплатно късно освобождаване на стаята до 14:00ч / според възможността на хотела в избраният период/

ЗАЩО ДА РЕЗЕРВИРАТЕ ДИРЕКТНО